Autor Wiadomość
Pawel
PostWysłany: Czw 17:27, 06 Mar 2008    Temat postu:

Kolejne ladne info o grze napisane przez ciebie gratuluje i oczywiscie repucik.
Salomon
PostWysłany: Czw 17:23, 06 Mar 2008    Temat postu: Battlefield Vietnam

Data Premiery:


Świat: 15 marca 2004
Polska: 19 marca 2004


Wymagania:



minimalne:

# 933 MHz CPU
# 256 Megabajtów RAM'u
# 64 MB akcelerator grafiki 3D, albo odowiednik z HW-T&L (Sprzętowa obsługa transformacji i oświetlenia) i 24-bitowym z-buforem
# 1.5 GB wolnego miejsca na dysku
# DirectX 8.1
# 16X Prędkości CD-ROM/DVD-ROM
# Karta dzwiękowa kompatybilna z DirectX 8
# Mysz
# Klawiatura


rekomendowane:

# 1.4 GHz CPU
# 512 Megabajtów RAM'u
# 64 MB akcelerator grafiki 3D (Geforce 3 lub lepsza)
# 2 GB wolnego miejsca na dysku
# DirectX 8.1
# 16X Prędkości CD-ROM/DVD-ROM
# Karta dzwiękowa kompatybilna z DirectX 8
# Mysz
# Klawiatura


Systemy operacyjne

# Windows 98
# Windows ME
# Windows 2000
# Windows XP


Opis:


Grający w BF 1942 już przy pierwszym uruchomieniu BF Vietnam będą się czuli jak ryba w wodzie. Niemalże cały interface jest identyczny jak w przypadku starszego brata. Górny pasek ekranu zajmują skróty do komend radiowych które są bardzo podobne. Różnice tkwią w tym, że pod jednym klawiszem mamy kilka komend, nie musimy tj. kiedyś pamiętać wielu kombinacji, teraz wszystko zależy od ilości kliknięć w określonym czasie np.: pojedyncze kliknięcie F1 spowoduje uaktywnienie komendy Affarmativ, natomiast szybkie dwukrotne - Negativ. Dodano również takie komendy jak Thank You, Sorry itp. Również dolny pasek nie różni się zawartością. Znajduje się tam standartowo pasek energi (HP), ilość amunicji, magazynków. Praktycznie jedyną zmianą jest wygląd mini mapy a właściwie jej kształt. Tym razem jest ona w kształcie rombu, ale tak naprawdę nie ma to większego znaczenia. Dużo więcej do powiedzenia ma wprowadzona mapa 3D, którą domyślnie uaktywniamy guzikiem Q. Pozwala ona na lepsze rozeznanie w terenie. Na całej przestrzeni pojawiają się punkty przedstawiające Twoich kompanów, flagi oraz co najważniejsze - odległość jaką należy przebyć aby do danego obiektu się zbliżyć. Dzięki temu realnie możemy ocenić nasze szanse na otrzymanie szybkiego wsparcia czy też lepiej wybrać kolejny cel ataku. Drugą zmianą jest wprowadzenie modeli postaci dzięki czemu możemy wybrać wygląd kierowanej przez nas postaci oraz model twarzy. Minusem jest to, że autorzy w ogóle nie pomyśleli o graczach tworząc miejsce na ksywkę właśnie nad tymi modelami, a jako, że miejsce na nią jest tam ograniczone także nasza ksywka może być krótsza niż w przypadku BF 1942 i pojawia się przez to wiele problemów dla graczy o dłuższych nickach.

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group